Subject: Raasiku jaama valgustus-kooskõlastamine
From: "Altoja, Keio" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 12:15:13 +0200

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Raasiku jaama valgustuse projekti.

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.